A Covid-19 vírus terjedése miatt irodánk zárva tart, munkatársaink otthonról dolgoznak további intézkedésig. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy leveleikre, üzeneteikre 24 órán belül válaszoljunk. Irodai telefonszámaink a home office ideje alatt nem működnek, kérjük kérdésével kapcsolatban küldjön üzenetet a lenti formanyomtatvány kitöltésével. Köszönjük türelmüket és megértésüket!

INFORMÁCIÓK VERSENYLEMONDÁSRÓL ÉS JEGYÁR VISSZATÉRÍTÉSRŐL

Ha egy verseny lemondásra kerül, visszatérítést nyújtunk ügyfeleinknek az Általános Szerződési Feltételeink 6.3 szakaszának megfelelően, amelynek kivonata a következő:

(1) A jegyár visszatérítésre kerül, amennyiben a cégünk a visszatérítést a Grand Prix szervezőjétől vagy a jegyszállítótól visszakapta

(2) A rendelés során felszámított kezelési és adminisztrációs díjakat nem térítjük vissza 

(3) Ha a jegyek még nem kerültek kiszállításra, a szállítási díj visszatérítésre kerül. Ha a jegyek már kiszállításra kerültek, nem tudjuk visszatéríteni a szállítási díjat.

(4) A fenti összegeket 30 napon belül visszatérítjük, miután a visszatérítést a szervezőtől / partner irodától megkaptuk. Felhívjuk figyelmét, hogy ez minden szervezőnél hosszadalmas feladat, ezért az összes kifizetés feldolgozása több hetet is igénybe vehet.

(5) A fizetés az eredeti fizetési mód szerint történik. Ha hitelkártyával/bankkártyával fizetett, akkor a pénz visszakerül a hitelkártyára. Ha banki átutalással fizetett, akkor kérjük, adja meg teljes banki adatait, és erre a bankszámlára utaljuk vissza a pénzt.

Köszönjük türelmét és megértését!   

Amennyiben kérdése van, olvassa el a Helpdesk menüben a „Gyakran Ismételt Kérdések", a „Hogyan rendeljen" és a „Web 2.0" című fejezeteket. Ha ezeken a helyeken nem talál kielégítő választ a kérdésére, vegye fel velünk a kapcsolatot magyar, angol, vagy német nyelven, az alábbi űrlap kitöltésével. Kérdésére a lehető leghamarabb válaszolunk.

Az alábbi elérhetőségeinken keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot:

Név
E-mail cím
Tárgy
Verseny
Üzenet
Elküld

Továbbiakban a lenti módok valamelyikén érhet el bennünket:

Postán:

Irodánkban jegyértékesítés nem történik. Kérjük jegyeit a weboldalunkon keresztül rendelje meg. Ügyfeleket kizárólag előzetes telefonos egyeztetést követően tudunk fodagni. 

GP Ticket Kft.
1051 Budapest
Sas utca 11.
Hungary

Telefonon:

9 és 17 óra között - hétfőtől péntekig 

+36-30-788-8482
+36-30-779-4914
Íratkozzon felhírlevelünkre!
felíratkozás
lemond
Kártyás fizetés:
Neo Interactive
mobil verzió | teljes verzió